Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Τη Μανιταρίσαμε

Ο Αντού, ενας Εσθονός πολιτικός, βρίσκεται σε ταξίδι με τη γυναίκα του να για να μαζέψουν μανιτάρια στην εξοχή, όταν δέχεται ένα τηλεφώνημα από μια δημοσιογράφο, που τον κατηγορεί ότι επιβάρυνε με τα έξοδα των διακοπών του το δημόσιο ταμείο. Στην παρέα του ζευγαριού σύντομα προστίθεται ο Ζακ, ένας διάσημος αστέρας της ροκ, τον οποίο το ζευγάρι μαζεύει μεθυσμένο από ένα βενζινάδικο.

Ο Αντού, ενας Εσθονός πολιτικός, βρίσκεται σε ταξίδι με τη γυναίκα του να για να μαζέψουν μανιτάρια στην εξοχή, όταν δέχεται ένα τηλεφώνημα από μια δημοσιογράφο, που τον κατηγορεί ότι επιβάρυνε με τα έξοδα των διακοπών του το δημόσιο ταμείο. Στην παρέα του ζευγαριού σύντομα προστίθεται ο Ζακ, ένας διάσημος αστέρας της ροκ, τον οποίο το ζευγάρι μαζεύει μεθυσμένο από ένα βενζινάδικο. Το παράδοξο τρίο συνεχίζει την περιπλάνηση του στα βαλτικά δάση, τα οποία όμως σύντομα αποδεικνύονται τουλάχιστον αφιλόξενα. Κάποια στιγμή, η αλλόκοτη παρέα βρίσκει καταφύγιο σε ένα απομονωμένο σπίτι, κρυμμένο ανάμεσα στα δέντρα - γρήγορα όμως θα μετανιώσουν την απόφασή τους. Ο Τόμας Χούσαρ στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο βάζει την υπογραφή του σε ένα σουρεαλιστικής ιδιοσυγκρασίας φιλμ, βουτηγμένο στο κατάμαυρο χιούμορ, με εκλεκτές πινελιές τρόμου και σασπένς. Το «Τη Μανι- ταρίσαμε» προσφέρει μια σπαρταριστά σατιρική ματιά στον μάταιο κόσμο της φήμης και της πολιτικής με φόντο τον σκοτεινό Βορρά και την καταχνιά. Κ.Θ.


mushrooming / τη μανιταρίσαμε - trailer από NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος: Mushrooming

Σκηνοθεσία / Director Toomas Hussar

Σενάριο / Screenwriter Toomas Hussar

Φωτογραφία / DoP Rein Kotov

Μουσική / Music Arian Levin

Μοντάζ / Editor Tambet Tasuja

Ηθοποιοί / Principal Cast Raivo E. Tamm, Elina Reinold, Juhan Ulfsak, Üllar Saaremäe Εσθονία / Estonia

2012

Εγχρωμο / Color

93'

Εσθονικά / Estonian

* Προβάλλεται στις 21 Σεπτεμβρίου (δημοσιογραφική και κυρίως προβολή) και στις 22 Σεπτεμβρίου



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2012-09-13 12:10:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Αγάπη, Πίστη και Ουίσκι

    Αγάπη, Πίστη και Ουίσκι

    Το ξημέρωμα βρίσκει τη Νέλι να ασφυκτιά κάτω από τη σκιά ενός ουρανοξύστη στη Νέα Υόρκη. Το δικό της αμερικάνικο όνειρο ξεθωριάζει και, πανικοβλημένη απ' την συμβατική της ζωή, αποφασίζει να ταξιδέψει πίσω στην πατρίδα της, τη Βουλγαρία. Εκεί, η παλιά της παρέα και ο έρωτάς της για τον Βαλ θα της δώσουν πίσω λίγη απ' τη χαμένη ενέργεια και θα της θυμίσουν πώς είναι να νιώθει κανείς ζωντανός.

    Νέα και Τρελιάρα

    Νέα και Τρελιάρα

    Όταν είσαι 17 χρονών θέλεις να ανακαλύψεις τα πάντα: Να επισκεφθείς άγνωστα μέρη, να γνωρίσεις νέα κορμιά, να αγαπήσεις διαφορετικούς ανθρώπους. Τι κάνεις όμως όταν αυτή η ανάγκη φαίνεται να μην έχει κορεσμό; H Nτανιέλα είναι μία δεκαεπτάχρονη κοπέλα από τη Χιλή, που διψάει να μάθει τα πάντα γύρω από το σεξ.

    Μια Νύχτα

    Μια Νύχτα

    Ο Ραούλ και ο Ελιο είναι δυο νεαροί που βλέπουν μέρα με τη μέρα τα ιδρωμένα όνειρά τους να ξεθωριάζουν στα αποπνικτικά στενά της Αβάνας. Ζουν μέσα στη φτώχεια και τα μόνα χρήματα που κερδίζουν είναι από μια κουζίνα που ετοιμάζει γεύματα για τσεπωμένους τουρίστες. Μετά από ένα ατύχημα, ο Ραούλ καταζητείται από την αστυνομία και αποφασίζει να κάνει πραγματικότητα αυτό που σχεδίαζε καιρό: θέλει να φτάσει μέσω της θάλασσας στο Μαϊάμι.

    Η Αδερφή Μου

    Η Αδερφή Μου

    Στην 'Αδερφή', ο Σιμόν συντηρεί το σπίτι του στην Ελβετία και την 25χρονη αδερφή του κλέβοντας μικροπράγματα από τους πλούσιους επισκέπτες παραπλήσιου χιονοδρομικού θέρετρου. Ποιο είναι το πρόβλημα; Ο Σιμόν μόλις έκλεισε τα 12 και η αδερφή του δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για τίποτα πέρα από την εμφάνισή της και τα ραντεβού με ακατάλληλους άνδρες.

    Μια Υπεραπλούστευση της Ομορφιάς Tης

    Μια Υπεραπλούστευση της Ομορφιάς Tης

    Ο Τέρενς Νανς περιγράφει την ίδια την ταινία του ως 'ένα ταξίδι αυτογνωσίας μέσα από την εμπειρία της αγάπης'. Στην πραγματικότητα, η πρώτη του απόπειρα στη γλυκά επώδυνη περιπέτεια της μεγάλου μήκους ταινίας είναι μία εμπειρία καθεαυτή, που μπορεί να περιγραφεί περισσότερο ως βίωμα, παρά ως κομμάτι συμβατικά αφηγηματικού σινεμά.