23ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

AIFF.GR
  • Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Ένα αριστοτεχνικό μονοπλάνο γυρισμένο σε ένα διαμέρισμα της Βαρκελώνης καλωσορίζει τον θεατή στο σημαντικότερο ντεμπούτο που ξεπήδησε φέτος από την ιβηρική χερσόνησο, το 'Η Απόσταση Μεταξύ Μας' του Ισπανού Κάρλος Μάρκες-Μαρσέτ.

  • Φυσικές Επιστήμες

    Σε ένα απομακρυσμένο σχολείο στην επαρχία της Αργεντινής, πλαισιωμένο από ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο αλλά κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, η 12χρονη Λίλα δυσκολεύεται να εγκλιματιστεί, καθώς στο μυαλό της στροβιλίζεται μία και μόνο σκέψη: να βρει τον πραγματικό πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ.

  • Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ντάνιελ Ριμπέιρο αποτελεί την πιο συγκινητική και ευαίσθητη LGBT ταινία της χρονιάς, γιατί διαχειρίζεται τα ανομολόγητα ερωτικά πάθη ως ανθρώπινα και όχι ως αξιοπερίεργα.

  • When Animals Dream

    Όλοι στην παραθαλάσσια πόλη διατηρούν αποστάσεις από τη νεαρή Μαρί. Η φοβική αντιμετώπιση των άλλων, ωστόσο, δεν είναι η σημαντικότερη έγνοια της, ούτε καν η καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μητέρα της, που πάσχει από μία μυστηριώδη ασθένεια. Είναι το σώμα της που αρχίζει να αλλάζει ξαφνικά.

  • Το Κανάλι

    Ο Ντέιβιντ εργάζεται στο κινηματογραφικό αρχείο και έχει μόλις μετακομίσει, μαζί με τη σύζυγό του, Αλις, στο νέο τους σπίτι, κοντά στο παλιό κανάλι ύδρευσης. Ολα μοιάζουν υπέροχα στην επιφάνεια, αλλά ο νεαρός άνδρας υποπτεύεται πως η γυναίκα του τον απατά, ενώ ένα αρχειακό φιλμάκι τού αποκαλύπτει πως η κατοικία τους ήταν το σκηνικό αποτρόπαιων φόνων στις αρχές του 20ού αιώνα.

  • Στο Σκοτάδι

    Η πρόσφατη απώλεια όρασης έχει περιορίσει την Ίνγκριντ μέσα στους τοίχους του σπιτιού της. Τις ώρες που λείπει ο Μόρτεν, κάθεται στο παράθυρο και ακούει ραδιόφωνο ή αφουγκράζεται όσα συμβαίνουν γύρω της, ενώ νιώθει έντονη την παρουσία του συζύγου της, σαν να την παρακολουθεί την ώρα που υποτίθεται πως βρίσκεται στη δουλειά.

  • Χέρια Βρώμικα

    Σε παραγωγή του Σπάικ Λι και κουβαλώντας στην πλάτη το βραβείο Καλύτερης Ταινίας Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη του Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα, το 'Χέρια Βρώμικα' αποτελεί το εκρηκτικό ντεμπούτο ενός νέου δημιουργού που μας υποχρεώνει εφεξής να παρακολουθούμε στενά την πορεία του.

  • Κανείς δεν θα Πάθει Τίποτα

    Oταν έχεις δει στο σινεμά όλες τις ιστορίες, με όλους σχεδόν τους πιθανούς τρόπους, κάθε φορά που συναντάς στην οθόνη την αβίαστη φρεσκάδα ή την πρωτοτυπία έκφρασης νιώθεις τον ενθουσιασμό του εξερευνητή που βλέπει στεριά έπειτα από μακρά περιπλάνηση στη θάλασσα.

  • Συ ότι Πράος και Αγαπητός Ει

    Σε μία απομονωμένη φάρμα στο Κεντάκι, ο Τζερεμάια ζει ανέμελα με τη νεαρή κόρη του, Σάρα, σαν ο χρόνος να έχει σταματήσει γι’ αυτούς στην παιδική της ηλικία. Ομως ο ερχομός ενός βοηθού για τις δουλειές του καλοκαιριού πυροδοτεί μια σειρά καταστάσεων που οδηγούν προοδευτικά τα πράγματα στα άκρα.

  • Οχυρό Τίλντεν

    'Σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι'. Αυτό το τόσο κακοποιημένο κλισέ, που πλέον ακούγεται ως αφορισμός, αντηχεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ταινίας που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο τελευταίο Φεστιβάλ του South by Southwest.

  • '71

    Πραγματοποιώντας ένα από τα πλέον ηχηρά ντεμπούτα των τελευταίων ετών, ο Βρετανός Γιαν Ντεμάνζ καθηλώνει με τη σχεδόν εξωπραγματική ετοιμότητά του να διαχειριστεί τόσο το ακανθώδες ζήτημα ενός οδυνηρού εμφύλιου σπαραγμού, όσο και τις απαιτήσεις μιας παραγωγής που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μια ακριβή χολιγουντιανή περιπέτεια.