Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Οχυρό Τίλντεν

«Σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι». Αυτό το τόσο κακοποιημένο κλισέ, που πλέον ακούγεται ως αφορισμός, αντηχεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ταινίας που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο τελευταίο Φεστιβάλ του South by Southwest.

«Σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι». Αυτό το τόσο κακοποιημένο κλισέ, που πλέον ακούγεται ως αφορισμός, αντηχεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ταινίας που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο τελευταίο Φεστιβάλ του South by Southwest.

To «Οχυρό Τίλντεν» παρακολουθεί την αντίξοη διαδρομή των δύο νευρωτικών και κακομαθημένων πρωταγωνιστριών, Αλι και Χάρπερ, προς τον προορισμό του τίτλου. Οι δύο οριακά αντιπαθητικές ηρωίδες ξεκινούν από την καρδιά της χιπστέρια (το Γουίλιαμσμπεργκ, φυσικά) για το θερινό άντρο κάθε ποζερά που σέβεται τον εαυτό του, την παραλία του Φορτ Τίλντεν.

Οι κανόνες; Όχι φαγητό (πρέπει να δείχνουν όσο πιο λεπτές γίνεται, κυρίως για τα ομορφόπαιδα που τις προσκάλεσαν εκεί το προηγούμενο βράδυ), όχι αντηλιακό (πρέπει να μαυρίσουν λιγάκι) και όχι περιττά έξοδα. Χρειάζεται αλήθεια να πούμε πως όλα πρόκειται να πάνε κατά διαβόλου σε αυτόν τον ύμνο για τη νέα καυτή τάση των 20κάτι που ακούει στο όνομα normcore; Ένα κινηματογραφικό ντεμπούτο νευρώδες και αυτο-αναφορικό, που κρατάει μικροσκόπιο πάνω από το «τώρα». Φ.Β.


fort tilden / οχυρό τίλντεν - trailer από NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος / Original title
Fort Tilden

Σκηνοθεσία / Director
Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers

Σενάριο / Screenwriters
Sarah-Violet Bliss, Charles Rogers

Φωτογραφία / DoP
Brian Lannan

Μουσική / Music
Sarah Lipstate

Μοντάζ / Editor
Sarah-Violet Bliss

Ηθοποιοί / Principal Cast
Bridey Elliott, Clare McNulty Jeffrey Scaperrotta,
Griffin Newman Neil Casey, Peter Vack

ΗΠΑ / USA
2014
Εγχρωμο / Color
DCP
97'
Αγγλικά / English



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-10 12:30:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Ένα αριστοτεχνικό μονοπλάνο γυρισμένο σε ένα διαμέρισμα της Βαρκελώνης καλωσορίζει τον θεατή στο σημαντικότερο ντεμπούτο που ξεπήδησε φέτος από την ιβηρική χερσόνησο, το 'Η Απόσταση Μεταξύ Μας' του Ισπανού Κάρλος Μάρκες-Μαρσέτ.

    Φυσικές Επιστήμες

    Φυσικές Επιστήμες

    Σε ένα απομακρυσμένο σχολείο στην επαρχία της Αργεντινής, πλαισιωμένο από ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο αλλά κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, η 12χρονη Λίλα δυσκολεύεται να εγκλιματιστεί, καθώς στο μυαλό της στροβιλίζεται μία και μόνο σκέψη: να βρει τον πραγματικό πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ.

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ντάνιελ Ριμπέιρο αποτελεί την πιο συγκινητική και ευαίσθητη LGBT ταινία της χρονιάς, γιατί διαχειρίζεται τα ανομολόγητα ερωτικά πάθη ως ανθρώπινα και όχι ως αξιοπερίεργα.

    When Animals Dream

    When Animals Dream

    Όλοι στην παραθαλάσσια πόλη διατηρούν αποστάσεις από τη νεαρή Μαρί. Η φοβική αντιμετώπιση των άλλων, ωστόσο, δεν είναι η σημαντικότερη έγνοια της, ούτε καν η καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μητέρα της, που πάσχει από μία μυστηριώδη ασθένεια. Είναι το σώμα της που αρχίζει να αλλάζει ξαφνικά.

    Το Κανάλι

    Το Κανάλι

    Ο Ντέιβιντ εργάζεται στο κινηματογραφικό αρχείο και έχει μόλις μετακομίσει, μαζί με τη σύζυγό του, Αλις, στο νέο τους σπίτι, κοντά στο παλιό κανάλι ύδρευσης. Ολα μοιάζουν υπέροχα στην επιφάνεια, αλλά ο νεαρός άνδρας υποπτεύεται πως η γυναίκα του τον απατά, ενώ ένα αρχειακό φιλμάκι τού αποκαλύπτει πως η κατοικία τους ήταν το σκηνικό αποτρόπαιων φόνων στις αρχές του 20ού αιώνα.

    Στο Σκοτάδι

    Στο Σκοτάδι

    Η πρόσφατη απώλεια όρασης έχει περιορίσει την Ίνγκριντ μέσα στους τοίχους του σπιτιού της. Τις ώρες που λείπει ο Μόρτεν, κάθεται στο παράθυρο και ακούει ραδιόφωνο ή αφουγκράζεται όσα συμβαίνουν γύρω της, ενώ νιώθει έντονη την παρουσία του συζύγου της, σαν να την παρακολουθεί την ώρα που υποτίθεται πως βρίσκεται στη δουλειά.