Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Χέρια Βρώμικα

Σε παραγωγή του Σπάικ Λι και κουβαλώντας στην πλάτη το βραβείο Καλύτερης Ταινίας Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη του Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα, το «Χέρια Βρώμικα» αποτελεί το εκρηκτικό ντεμπούτο ενός νέου δημιουργού που μας υποχρεώνει εφεξής να παρακολουθούμε στενά την πορεία του.

Σε παραγωγή του Σπάικ Λι και κουβαλώντας στην πλάτη το βραβείο Καλύτερης Ταινίας Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη του Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα, το «Χέρια Βρώμικα» αποτελεί το εκρηκτικό ντεμπούτο ενός νέου δημιουργού που μας υποχρεώνει εφεξής να παρακολουθούμε στενά την πορεία του.

Ο Γιόσεφ Κουμπότα Βλάντικα, αφού πέρασε αρκετά χρόνια στην Κολομβία ερευνώντας και εμπλουτίζοντας το σενάριό του με ισχυρές δόσεις αλήθειας, παραδίδει ένα φιλμ-ενεργειακή βόμβα που εκρήγνυται επαναπροσδιορίζοντας την ηθική της βίας κάτω από τις πιο αντίξοες συγκυρίες.

Δύο νεαροί άνδρες στην Μπουεναβεντούρα της Κολομβίας επιχειρούν να μεταφέρουν κοκαΐνη στη μέση του Ειρηνικού για λογαριασμό των ντόπιων καρτέλ. Φτωχοί και εξαθλιωμένοι, αναγκάζονται να δεχτούν τη δουλεία για να επιβιώσουν οικονομικά σε μια κοινωνία που τους προορίζει για υπηρέτες.

Στη ριψοκίνδυνη επιχείρησή τους, εκτός από τις περιπόλους του στρατού, θα βρεθούν αντιμέτωποι και με ομοίους τους που θα βάλουν στο μάτι το αξίας εκατομμυρίων φορτίο. Όταν το ένστικτο της επιβίωσης τελικά επικρατήσει, τότε οι δύο άνδρες θα αναγκαστούν να «βρωμίσουν» τα χέρια τους. Κ.Θ.


manos sucias / χέρια βρώμικα - trailer από NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος / Original title
Manos Sucias

Σκηνοθεσία / Director
Josef Kubota Wladyka

Σενάριο / Screenwriter
Alan Blanco, Josef Kubota Wladyka

Φωτογραφία / DoP
Alan Blanco

Μοντάζ / Editor
Kristan Sprague

Ηθοποιοί / Principal Cast
Cristian James Advincula, Jarlin Martinez, Hadder Blandon, Manuel David Riascos

ΗΠΑ, Κολομβία / USA, Colombia
2014
Εγχρωμο / Color
Blu Ray
84'
Ισπανικά / Spanish



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-10 12:30:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Ένα αριστοτεχνικό μονοπλάνο γυρισμένο σε ένα διαμέρισμα της Βαρκελώνης καλωσορίζει τον θεατή στο σημαντικότερο ντεμπούτο που ξεπήδησε φέτος από την ιβηρική χερσόνησο, το 'Η Απόσταση Μεταξύ Μας' του Ισπανού Κάρλος Μάρκες-Μαρσέτ.

    Φυσικές Επιστήμες

    Φυσικές Επιστήμες

    Σε ένα απομακρυσμένο σχολείο στην επαρχία της Αργεντινής, πλαισιωμένο από ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο αλλά κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, η 12χρονη Λίλα δυσκολεύεται να εγκλιματιστεί, καθώς στο μυαλό της στροβιλίζεται μία και μόνο σκέψη: να βρει τον πραγματικό πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ.

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ντάνιελ Ριμπέιρο αποτελεί την πιο συγκινητική και ευαίσθητη LGBT ταινία της χρονιάς, γιατί διαχειρίζεται τα ανομολόγητα ερωτικά πάθη ως ανθρώπινα και όχι ως αξιοπερίεργα.

    When Animals Dream

    When Animals Dream

    Όλοι στην παραθαλάσσια πόλη διατηρούν αποστάσεις από τη νεαρή Μαρί. Η φοβική αντιμετώπιση των άλλων, ωστόσο, δεν είναι η σημαντικότερη έγνοια της, ούτε καν η καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μητέρα της, που πάσχει από μία μυστηριώδη ασθένεια. Είναι το σώμα της που αρχίζει να αλλάζει ξαφνικά.

    Το Κανάλι

    Το Κανάλι

    Ο Ντέιβιντ εργάζεται στο κινηματογραφικό αρχείο και έχει μόλις μετακομίσει, μαζί με τη σύζυγό του, Αλις, στο νέο τους σπίτι, κοντά στο παλιό κανάλι ύδρευσης. Ολα μοιάζουν υπέροχα στην επιφάνεια, αλλά ο νεαρός άνδρας υποπτεύεται πως η γυναίκα του τον απατά, ενώ ένα αρχειακό φιλμάκι τού αποκαλύπτει πως η κατοικία τους ήταν το σκηνικό αποτρόπαιων φόνων στις αρχές του 20ού αιώνα.

    Στο Σκοτάδι

    Στο Σκοτάδι

    Η πρόσφατη απώλεια όρασης έχει περιορίσει την Ίνγκριντ μέσα στους τοίχους του σπιτιού της. Τις ώρες που λείπει ο Μόρτεν, κάθεται στο παράθυρο και ακούει ραδιόφωνο ή αφουγκράζεται όσα συμβαίνουν γύρω της, ενώ νιώθει έντονη την παρουσία του συζύγου της, σαν να την παρακολουθεί την ώρα που υποτίθεται πως βρίσκεται στη δουλειά.