Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Ο Μπαμπούλας

Όταν, στη διάρκεια μιας νύχτας, η ανάγνωση ενός ιδιαίτερα σκοτεινού και ανησυχητικού παιδικού βιβλίου μοιάζει να φέρνει στη ζωή την απόκοσμη φιγούρα που εμφανίζεται στις σελίδες του, μάνα και γιος δίνουν μοιραίο ραντεβού με το υπερφυσικό.

Με νωπές ακόμη τις μνήμες από τον βίαιο χαμό του συζύγου της, μία νεαρή μητέρα προσπαθεί να μεγαλώσει μόνη τον εξάχρονο γιο της και παράλληλα να διαχειριστεί το τεράστιο βάρος που έχει αφήσει πίσω της η απώλεια του αγαπημένου της.

Όταν, στη διάρκεια μιας νύχτας, η ανάγνωση ενός ιδιαίτερα σκοτεινού και ανησυχητικού παιδικού βιβλίου μοιάζει να φέρνει στη ζωή την απόκοσμη φιγούρα που εμφανίζεται στις σελίδες του, μάνα και γιος δίνουν μοιραίο ραντεβού με το υπερφυσικό.

Στο - ήδη παινεμένο από τους κριτικούς του εξωτερικού– σκηνοθετικό και σεναριακό της ντεμπούτο, η αυστραλέζικης καταγωγής Τζένιφερ Κεντ αντλεί δάνεια από την εικονογραφία, τις ατμόσφαιρες και τις θεματικές του παραδοσιακού σινεμά τρόμου και τις ενσωματώνει σε κάτι πιο σύνθετο και πιο υποψιασμένο: μια πλοκή πάνω στη σύγκρουση της λογικής με το παράλογο και στην αναμέτρηση ενός ανθρώπου με δαίμονες οι οποίοι ενδέχεται να κατοικούν στο δικό του εσωτερικό και όχι έξω από αυτό. Λ.Κ.


the babadook / ο μπαμπούλας - trailer by NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος / Original title
The Babadook

Σκηνοθεσία / Director
Jennifer Kent

Σενάριο / Screenwriter
Jennifer Kent

Φωτογραφία / DoP
Radek Ladczuk

Μουσική / Music
Jed Kurzel

Μοντάζ / Editor
Simon Njoo

Ηθοποιοί / Principal Cast
Essie Davis, Daniel Henshall Tiffany Lyndall-Knight, Noah Wiseman
Benjamin Winspear, Tim Purcell

Αυστραλία / Australiav 2014
Εγχρωμο / Color
DCP
93'
Αγγλικά / English



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-10 12:30:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Focus στην Αυστραλία - Filming in No Man's Land

    Focus στην Αυστραλία - Filming in No Man's Land

    The Rover

    The Rover

    Κλείνοντας το μάτι στην 'Mad Max' τριλογία του Τζορτζ Μίλερ και πλαισιώνοντας ιδανικά το δυνατό του δράμα με την αισθητική του cinéma vérité, ο Ντέιβιντ Μισό δικαιούται να γιορτάζει την ιδανική σκηνοθετική επιστροφή του μετά το εξαιρετικό ντεμπούτο του, 'Tο Χρίσμα'.

    Αυτές οι Τελευταίες Ώρες

    Αυτές οι Τελευταίες Ώρες

    Η Αυστραλία έχει 12 ώρες μέχρι να εξαφανιστεί από προσώπου γης. Η τελευταία μέρα της ζωής του βρίσκει τον Τζέιμς να μαθαίνει πως η Ζόι είναι έγκυος. Μόνο που η Ζόι είναι η παράλληλη σχέση του κι εκείνος πρέπει να συναντήσει την «επίσημη» κοπέλα του, η οποία τον περιμένει σε ένα οργιαστικό πάρτι.

    52 Τρίτες

    52 Τρίτες

    Η δεκαεξάχρονη Μπίλι έρχεται ξαφνικά αντιμέτωπη με την απόφαση της μητέρας της να αλλάξει φύλο. Για τον ένα χρόνο που διαρκεί η όλη διαδικασία, καλείται να μετακομίσει στον πατέρα της, κάτι που δέχεται απρόθυμα, υπό τον όρο να συναντιούνται με τη μητέρα της κάθε Τρίτη, ανελλιπώς.

    Άνθρωπος στο Άπειρο

    Άνθρωπος στο Άπειρο

    Κάπου ανάμεσα στη «Μέρα της Μαρμότας» και το «Επιστροφή στο Μέλλον», το ευφυέστατο ντεμπούτο του Χιου Σάλιβαν αναζωογονεί το είδος της ρομαντικής κομεντί με μια αναπάντεχη, σπαρταριστή δόση σοφιστικέ επιστημονικής φαντασίας.

    Το Βαποράκι

    Το Βαποράκι

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο των Ανγκους Σάμψον και Τόνι Μαχόνι αποδεικνύει περίτρανα πως ένα αστυνομικό θρίλερ μπορεί να διατηρεί αμείωτο το σασπένς, ενώ ταυτόχρονα είναι ξεκαρδιστικό.