Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας

Tuxedomoon: No Tears

23/9/2016, 20:30, Gagarin

Οι Tuxedomoon, τα σκοτεινά τέκνα της ηλεκτρονικής σκηνής του Σαν Φρανσίσκο, επανενώθηκαν το 1997 σε ελληνικό έδαφος. Οι απόκοσμες μελωδίες και η post punk αισθητική τους αιχμαλωτίστηκαν σε ένα πολύτιμο ντοκουμέντο από την ιστορική τους εμφάνιση στο Θέατρο Λυκαβηττού. Κανένα δάκρυ για τα πλάσματα της νύχτας! Είσοδος ελεύθερη

tuxedo moon

Παρουσία συντελεστών

Σκηνοθεσία: Nikos Triandafyllidis
Σενάριο: Nikos Triandafyllidis
Φωτογραφία: Yiannis Kotrotsis 
Μουσική: Tuxedomoon
Μοντάζ: Kosmas Kastritis
Εμφανίζονται: Steven Brown, Peter Principle, Blaine Reininger

Ελλάδα | 1998 | Εγχρωμο | Ψηφιακή Προβολή | 82' | Αγγλικά



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-12 03:10:48



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Η Αισθηματική Αγωγή του Νίκου Τριανταφυλλίδη

    Η Αισθηματική Αγωγή του Νίκου Τριανταφυλλίδη

    Momus: Amongst Women Only

    Momus: Amongst Women Only

    Προηγείται της κύριας προβολής 'Tuxedomoon: No Tears'. Είσοδος ελεύθερη

    Τα Σκυλιά Γλείφουν την Καρδιά μου

    Τα Σκυλιά Γλείφουν την Καρδιά μου

    Προηγείται της κύριας προβολής 'Το Παλτό'. Είσοδος ελεύθερη

    Ράδιο Μόσχα

    Ράδιο Μόσχα

    "Σουρεαλιστική αλληγορία, μαύρη κωμωδία, φιλμ νουάρ υπό μορφή κιτς μιούζικαλ, διανοουμενίστικη εκδοχή του "Showgirls" ή αναρχικό σινεμά στην παράδοση του Μακαβέγιεφ;". Αυτό αναρωτιόταν πριν από 20 χρόνια ο κριτικός Μπάμπης Ακτσόγλου, βλέποντας την πρώτη μεγάλου μήκους δημιουργία του Νίκου Τριανταφυλλίδη και την ιστορία ενός καμπαρέ που έχει για εκλεκτή πελατεία γοητευτικά αποβράσματα, σαγηνευτικές χορεύτριες και τον Χάρρυ Κλυνν στον πιο κόντρα ρόλο της καριέρας του.

    Το Παλτό

    Το Παλτό

    Ηλικιωμένος αποθηκάριος αποφασίζει να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα παλτό κι ένας ράφτης ξαναπιάνει δουλειά για να κάνει πραγματικότητα το όνειρο του φίλου του. Βασισμένο στο διήγημα του Νικολάι Γκόγκολ, το "Παλτό" αποτελεί τη σπάνια καλλιτεχνική συνάντηση και μαζί το κύκνειο άσμα δύο σπουδαίων ηθοποιών: του Ντίνου Ηλιόπουλου και του Βασίλη Διαμαντόπουλου. Είσοδος ελεύθερη