Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας

Ερνέστ και Σελεστίν

Υπάρχει ένας κόσμος όπου οι αρκούδοι οδηγούν, έχουν δουλειές και πηγαίνουν στο σχολείο. Στον ίδιο κόσμο - αλλά στους υπονόμους ? ζουν τα ποντίκια, που συχνά ξεμυτίζουν για να κλέψουν τα βγαλμένα δόντια των μικρών αρκούδων, ώστε να προμηθεύσουν την υπόγεια οδοντιατρική βιομηχανία τους.

Υπάρχει ένας κόσμος όπου οι αρκούδοι οδηγούν, έχουν δουλειές και πηγαίνουν στο σχολείο. Στον ίδιο κόσμο - αλλά στους υπονόμους – ζουν τα ποντίκια, που συχνά ξεμυτίζουν για να κλέψουν τα βγαλμένα δόντια των μικρών αρκούδων, ώστε να προμηθεύσουν την υπόγεια οδοντιατρική βιομηχανία τους. Εκεί ο Ερνέστ, ένας αρκούδος που προσπαθεί να επιβιώσει στον βαρύ χειμώνα, και η Σελεστίν, μια ποντικίνα που δεν θέλει με τίποτα να γίνει οδοντίατρος, θα γνωριστούν και θα γίνουν αχώριστοι. Οι Βενσάν Πατάρ και Στεφάν Ομπιέ της «Πανικούπολης» επιστρέφουν μαζί με τον Μπενζαμάν Ρενέρ και μεταφέρουν τους διάσημους ήρωες των παιδικών βιβλίων του Γκαμπριέλ Βενσάν στη μεγάλη οθόνη, σε ένα φιλμ γεμάτο αγάπη. Κ.Θ.


ernest et celestine / ερνέστ και σελεστίν - clip από NyxtesPremieras

Εναλλακτικοί τίτλοι: Ernest et Celestine / Ernest and Celestine

Σκηνοθεσία / Directors: Benjamin Renner, Stéphane Aubier, Vincent Patar

Σενάριο / Screenwriter: Daniel Pennac

Φωτογραφία / DoP: Marco Onorato

Μουσική / Music: Vincent Courtois

Μοντάζ / Editor: Fabienne Albarez-Giro

Με τις φωνές των / Principal Voice Cast:: Lambert Wilson, Pauline Brunner

Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο / France, Belgium, Luxembourg

2012

Εγχρωμο / Color

80'

Γαλλικά / French

* Προβάλλεται στις 22 Σεπτεμβρίου



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2012-09-13 12:10:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Στον Δρόμο

    Στον Δρόμο

    Το εμβληματικό μανιφέστο της μπιτ γενιάς, το βιβλίο που ανέθρεψε γενιές και γενιές καταραμένων εφήβων μεταφέρεται επιτέλους στη μεγάλη οθόνη από τον Βάλτερ Σάλες. Το - κατά βάση αυτοβιογραφικό - μυθιστόρημα του Τζακ Κέρουακ περιλαμβάνει τις άσκοπες περιπλανήσεις του ίδιου και φίλων του, όπως ο ποιητής Αλεν Γκίνσμπεργκ ή ο αρχιερέας των μπίτνικς, Νιλ Κάσαντι.

    Cosmopolis

    Cosmopolis

    Στο νέο πόνημα του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, ο Ρόμπερτ Πάτινσον ενσαρκώνει έναν νεαρό εκατομμυριούχο, ο οποίος γυρίζει τη Νέα Υόρκη μέσα στην υπερπολυτελή λιμουζίνα του. Συναντάει ετερόκλητους ανθρώπους, κάνει αχαλίνωτο σεξ με τη Ζιλιέτ Μπινός, προσπαθεί να κερδίσει τον έρωτα της γυναίκας του, την οποία έχει μόλις παντρευτεί από συμφέρον, και πυροβολεί κόσμο χωρίς λόγο.

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ο Δρόμος του Σταυρού (work in progress)

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ο Δρόμος του Σταυρού (work in progress)

    Μαζί με άλλους πέντε ντοκιμαντερίστες (Κατερίνα Πατρώνη, Χάρη Ραφτογιάννης, Χριστόφορο Γεωργούτσο, Νικολία Αποστόλου και Γιάννης Μισουρίδη), ο Μάρκο Γκαστίν παρακολούθησε βήμα-βήμα την προεκλογική εκστρατεία τεσσάρων υποψηφίων για το βουλευτικό αξίωμα (Γιάννης Ραγκούσης για το ΠΑΣΟΚ, Νίκος Κωστόπουλος για την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Ρένα Δούρου για τον ΣΥΡΙΖΑ και Ηλίας Παναγιώταρος για τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ).

    Wild and Precious

    Wild and Precious

    Ένας Ιταλός κινηματογραφιστής παγιδεύεται στη δίνη της Ελληνικής κοινωνικοπολιτικής κρίσης. Επιστρέφει στο Μιλάνο, όπου ζει η πρώην γυναίκα του, μόνο και μόνο για να επιστρέψει ξανά στην Αθήνα, όταν ένας Αυστραλός τη λεοπτικός παραγωγός τον προσλαμβάνει για τον αντισυμβατικό χαρακτήρα της δουλειάς του.

    Dogs, Cats & Rats

    Dogs, Cats & Rats

    Φθινόπωρο 2006 - Ανοιξη 2007. Η Αθήνα φλέγεται. Το Πολυτεχνείο, όπως και οι περισσότερες σχολές στην Ελλάδα, τελεί υπό κατάληψη. Η κυβέρνηση επιμένει στην τροπολογία του άρθρου 16 για την Παιδεία. Οι πορείες διαδέχονται η μία την άλλη. Αστυνομική βία, ματωμένοι διαδηλωτές, καμένα αυτοκίνητα, πυρπολημένα αστυνομικά τμήματα. Με φόντο αυτό το πολιτικό και κοινωνικό χάος, εξελίσσεται μια ερωτική ιστορία: ένας νεαρός χούλιγκαν ερωτεύεται μια γοητευτική φοιτήτρια που κινείται δυναμικά στον αντιεξουσιαστικό χώρο.

    Ημερολόγια Αμνησίας (work in progress)

    Ημερολόγια Αμνησίας (work in progress)

    Μια γυναίκα ανακαλύπτει κάποιες ξεχασμένες ταινίες σούπερ 8, που αναφέρονται στις χρονιές 1985-86, από την Ελλάδα, την Αυστραλία και το Παρίσι, όταν ήταν φοιτήτρια. Τις ανακαλύπτει το 2010, σε μια περίοδο προσωπικών απωλειών που συμπίπτει με την όξυνση της οικονομικής κρίσης στην Ευρώπη. Βλέποντας αυτά τα ξεχασμένα ημερολόγια οξειδωμένα από το χρόνο, της δημιουργείται η ανάγκη να κινηματογραφήσει στιγμές από δύο καινούργιες χρονιές της ζωής της.