Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Κανείς δεν θα Πάθει Τίποτα

Oταν έχεις δει στο σινεμά όλες τις ιστορίες, με όλους σχεδόν τους πιθανούς τρόπους, κάθε φορά που συναντάς στην οθόνη την αβίαστη φρεσκάδα ή την πρωτοτυπία έκφρασης νιώθεις τον ενθουσιασμό του εξερευνητή που βλέπει στεριά έπειτα από μακρά περιπλάνηση στη θάλασσα.

Oταν έχεις δει στο σινεμά όλες τις ιστορίες, με όλους σχεδόν τους πιθανούς τρόπους, κάθε φορά που συναντάς στην οθόνη την αβίαστη φρεσκάδα ή την πρωτοτυπία έκφρασης νιώθεις τον ενθουσιασμό του εξερευνητή που βλέπει στεριά έπειτα από μακρά περιπλάνηση στη θάλασσα.

Το «Κανείς Δεν θα Πάθει Τίποτα» είναι μια ταινία που προκαλεί τέτοιου είδους συναισθήματα, καθώς το σινεμά της εμπνέεται από πηγές εντελώς προφανείς για να προσφέρει ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Στη σύγχρονη Νέα Υόρκη, o άσωτος Ματ (υπέροχος ο Τζος Λούκας) επιστρέφει στον νοικοκύρη αδερφό του, Αλαν, και προσπαθεί να ρίξει για λίγο άγκυρα ώστε να ανακτήσει ξανά την τυχοδιωκτική του ισορροπία. Στο μεταξύ, ο «κανονικός» αδερφός θα διαπιστώσει πως η ζωή του δεν είναι τόσο τακτοποιημένη όσο ο ίδιος νόμιζε.

Ο Τζον Μάγκαρι, στην πρώτη του μεγάλου μήκους σκηνοθετική απόπειρα, δανείζεται στοιχεία από τη Nouvelle Vague, τον Γούντι Αλεν και τον Μάρτιν Σκορσέζε, χωρίς, ωστόσο, να φέρνει στο μυαλό το στιλιζάρισμα του Γουές Αντερσον – και αυτό δεν μπορεί παρά να είναι επίτευγμα. Φ.Β.

Σκηνοθεσία / Director
John Magary

Σενάριο / Screenwriter
John Magary

Φωτογραφία / DoP
Chris Teague

Μουσική / Music
Judd Greenstein, Michi Wiancko

Μοντάζ / Editor
Joseph Krings

Ηθοποιοί / Principal Cast
Josh Lucas, Stephen Plunkett
Lucy Owen, Mickey Sumner
Cory Nichols, Sekou Laidlow

ΗΠΑ / USA
2014
Εγχρωμο / Color
DCP
111'
Αγγλικά / English



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-19 11:32:58



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Ένα αριστοτεχνικό μονοπλάνο γυρισμένο σε ένα διαμέρισμα της Βαρκελώνης καλωσορίζει τον θεατή στο σημαντικότερο ντεμπούτο που ξεπήδησε φέτος από την ιβηρική χερσόνησο, το 'Η Απόσταση Μεταξύ Μας' του Ισπανού Κάρλος Μάρκες-Μαρσέτ.

    Φυσικές Επιστήμες

    Φυσικές Επιστήμες

    Σε ένα απομακρυσμένο σχολείο στην επαρχία της Αργεντινής, πλαισιωμένο από ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο αλλά κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, η 12χρονη Λίλα δυσκολεύεται να εγκλιματιστεί, καθώς στο μυαλό της στροβιλίζεται μία και μόνο σκέψη: να βρει τον πραγματικό πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ.

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ντάνιελ Ριμπέιρο αποτελεί την πιο συγκινητική και ευαίσθητη LGBT ταινία της χρονιάς, γιατί διαχειρίζεται τα ανομολόγητα ερωτικά πάθη ως ανθρώπινα και όχι ως αξιοπερίεργα.

    When Animals Dream

    When Animals Dream

    Όλοι στην παραθαλάσσια πόλη διατηρούν αποστάσεις από τη νεαρή Μαρί. Η φοβική αντιμετώπιση των άλλων, ωστόσο, δεν είναι η σημαντικότερη έγνοια της, ούτε καν η καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μητέρα της, που πάσχει από μία μυστηριώδη ασθένεια. Είναι το σώμα της που αρχίζει να αλλάζει ξαφνικά.

    Το Κανάλι

    Το Κανάλι

    Ο Ντέιβιντ εργάζεται στο κινηματογραφικό αρχείο και έχει μόλις μετακομίσει, μαζί με τη σύζυγό του, Αλις, στο νέο τους σπίτι, κοντά στο παλιό κανάλι ύδρευσης. Ολα μοιάζουν υπέροχα στην επιφάνεια, αλλά ο νεαρός άνδρας υποπτεύεται πως η γυναίκα του τον απατά, ενώ ένα αρχειακό φιλμάκι τού αποκαλύπτει πως η κατοικία τους ήταν το σκηνικό αποτρόπαιων φόνων στις αρχές του 20ού αιώνα.

    Στο Σκοτάδι

    Στο Σκοτάδι

    Η πρόσφατη απώλεια όρασης έχει περιορίσει την Ίνγκριντ μέσα στους τοίχους του σπιτιού της. Τις ώρες που λείπει ο Μόρτεν, κάθεται στο παράθυρο και ακούει ραδιόφωνο ή αφουγκράζεται όσα συμβαίνουν γύρω της, ενώ νιώθει έντονη την παρουσία του συζύγου της, σαν να την παρακολουθεί την ώρα που υποτίθεται πως βρίσκεται στη δουλειά.