Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Συ ότι Πράος και Αγαπητός Ει

Σε μία απομονωμένη φάρμα στο Κεντάκι, ο Τζερεμάια ζει ανέμελα με τη νεαρή κόρη του, Σάρα, σαν ο χρόνος να έχει σταματήσει γι’ αυτούς στην παιδική της ηλικία. Ομως ο ερχομός ενός βοηθού για τις δουλειές του καλοκαιριού πυροδοτεί μια σειρά καταστάσεων που οδηγούν προοδευτικά τα πράγματα στα άκρα.

Σε μία απομονωμένη φάρμα στο Κεντάκι, ο Τζερεμάια ζει ανέμελα με τη νεαρή κόρη του, Σάρα, σαν ο χρόνος να έχει σταματήσει γι’ αυτούς στην παιδική της ηλικία. Όμως ο ερχομός ενός βοηθού για τις δουλειές του καλοκαιριού πυροδοτεί μια σειρά καταστάσεων που οδηγούν προοδευτικά τα πράγματα στα άκρα. 

Σεξουαλικά σκιρτήματα, μυστικά, βλέμματα και αφιλτράριστα συναισθήματα ξεχύνονται από ένα καζάνι που βράζει στη μέση του πουθενά. Στο ίδιο ακριβώς σκηνικό, δηλαδή, όπου το ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά έχει τοποθετήσει κατά καιρούς μερικούς από τους πλέον χαρακτηριστικούς εφιάλτες του.

Μέσα σε λίγους μήνες από το ντεμπούτο της, η Τζόζεφιν Ντέκερ παρέδωσε τη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της, ένα αιθέριο κατασκεύασμα που συνδυάζει αινιγματικά την ασυγκράτητη ερωτική ορμή με τις πλέον συντριπτικές και αρρωστημένες πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης.

Στριμωγμένο σε ένα ασφυκτικά κλειστό βάθος πεδίου που ορίζει εξαιρετικά η διευθύντρια φωτογραφίας Άσλεϊ Κόνορ, το σύμπαν της Ντέκερ προκαλεί τον θεατή να αναρωτηθεί το εάν γιορτάζει τη ζωή ακόμα και μέσα στην απόλυτη ψυχοκοινωνική στρέβλωση ή αν αποτελεί μία αιρετική ωδή στις πλέον πρωτόγονες ορμές μας. Ν.Σ.


thou wast mild and lovely / συ οτι πράος και... από NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος / Original title
Thou Wast Mild & Lovely

Σκηνοθεσία / Director
Josephine Decker

Σενάριο / Screenwriter
Josephine Decker, David Barker

Φωτογραφία / DoP
Ashley Connor

Μοντάζ / Editor
Josephine Decker, David Barker, Steven Schardt

Ηθοποιοί / Principal Cast
Joe Swanberg, Sophie Traub Robert Longstreet, Kristin Slaysman Geoff Marslett

ΗΠΑ / USA
2014
Εγχρωμο / Color
DCP
78'
Αγγλικά / English



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-10 12:30:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Η Απόσταση Μεταξύ Μας

    Ένα αριστοτεχνικό μονοπλάνο γυρισμένο σε ένα διαμέρισμα της Βαρκελώνης καλωσορίζει τον θεατή στο σημαντικότερο ντεμπούτο που ξεπήδησε φέτος από την ιβηρική χερσόνησο, το 'Η Απόσταση Μεταξύ Μας' του Ισπανού Κάρλος Μάρκες-Μαρσέτ.

    Φυσικές Επιστήμες

    Φυσικές Επιστήμες

    Σε ένα απομακρυσμένο σχολείο στην επαρχία της Αργεντινής, πλαισιωμένο από ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο αλλά κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά, η 12χρονη Λίλα δυσκολεύεται να εγκλιματιστεί, καθώς στο μυαλό της στροβιλίζεται μία και μόνο σκέψη: να βρει τον πραγματικό πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ.

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνος

    Το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ντάνιελ Ριμπέιρο αποτελεί την πιο συγκινητική και ευαίσθητη LGBT ταινία της χρονιάς, γιατί διαχειρίζεται τα ανομολόγητα ερωτικά πάθη ως ανθρώπινα και όχι ως αξιοπερίεργα.

    When Animals Dream

    When Animals Dream

    Όλοι στην παραθαλάσσια πόλη διατηρούν αποστάσεις από τη νεαρή Μαρί. Η φοβική αντιμετώπιση των άλλων, ωστόσο, δεν είναι η σημαντικότερη έγνοια της, ούτε καν η καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι μητέρα της, που πάσχει από μία μυστηριώδη ασθένεια. Είναι το σώμα της που αρχίζει να αλλάζει ξαφνικά.

    Το Κανάλι

    Το Κανάλι

    Ο Ντέιβιντ εργάζεται στο κινηματογραφικό αρχείο και έχει μόλις μετακομίσει, μαζί με τη σύζυγό του, Αλις, στο νέο τους σπίτι, κοντά στο παλιό κανάλι ύδρευσης. Ολα μοιάζουν υπέροχα στην επιφάνεια, αλλά ο νεαρός άνδρας υποπτεύεται πως η γυναίκα του τον απατά, ενώ ένα αρχειακό φιλμάκι τού αποκαλύπτει πως η κατοικία τους ήταν το σκηνικό αποτρόπαιων φόνων στις αρχές του 20ού αιώνα.

    Στο Σκοτάδι

    Στο Σκοτάδι

    Η πρόσφατη απώλεια όρασης έχει περιορίσει την Ίνγκριντ μέσα στους τοίχους του σπιτιού της. Τις ώρες που λείπει ο Μόρτεν, κάθεται στο παράθυρο και ακούει ραδιόφωνο ή αφουγκράζεται όσα συμβαίνουν γύρω της, ενώ νιώθει έντονη την παρουσία του συζύγου της, σαν να την παρακολουθεί την ώρα που υποτίθεται πως βρίσκεται στη δουλειά.