24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας "Νύχτες Πρεμιέρας"

Beach Rats

22/9/2017, 20:30, Ideal (P)
24/9/2017, 21:30, Odeon Όπερα 2
28/9/2017, 21:15, Odeon Όπερα 2

Από το φλερτ του με ένα κορίτσι της γειτονιάς μέχρι μια σειρά από ριψοκίνδυνα ραντεβού που κανονίζει μέσω ίντερνετ με άντρες μεγαλύτερης ηλικίας, ο όμορφος Φράνκι πασχίζει να ορίσει τη σεξουαλική του ταυτότητα. Την ίδια ώρα, αγωνίζεται να κρατήσει το macho προσωπείο που επιβάλλει ο περίγυρός του. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σάντανς, ατρόμητος ρεαλισμός, βρώμικος ερωτισμός και στη μέση μια μαγνητική ερμηνεία-δυναμίτης από τον Χάρις Ντίκινσον, τον ηθοποιό-αποκαλυψη της χρονιάς.

Beach Rats

Κρυμμένος πίσω από ένα αρρενωπό παρουσιαστικό, μια παρέα τσαμπουκάδων φίλων και μια άχαρη ζωή στις λιγότερο προνομιούχες περιοχές του Μπρούκλιν, ένας όμορφος νεαρός παλεύει με τους ερωτικούς του δαίμονες, προπαθώντας να εξερευνήσει τη διφορούμενη σεξουαλικότητά του και να τιθασεύσει τις παρορμήσεις του. Από το φλερτ του με ένα κορίτσι της γειτονιάς μέχρι μια σειρά από ριψοκίνδυνα ραντεβού που κανονίζει μέσω ίντερνετ με άντρες μεγαλύτερης ηλικίας, ο 19χρόνος Φράνκι πασχίζει να ορίσει την ταυτότητά του, την ίδια ώρα που αγωνίζεται να κρατήσει το macho προσωπείο που του επιβάλλει ο περίγυρος.

Tέσσερα χρόνια μετά το θαυμάσιο ντεμπούτο της με τίτλο «It Felt Like Love» (το οποίο είχε διαγωνιστεί για την Χρυσή Αθηνά στις Νύχτες Πρεμιέρας), η Ελίζα Χίτμαν εξερευνά και πάλι το δύσκολο πέρασμα από την εφηβεία στην ενηλικίωση μέσα από μια θαρραλέα και ασυμβίβαστη ματιά που της χάρισε δικαιωματικά το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο πρόσφατο Φεστιβάλ του Σάντανς. Ατρόμητος ρεαλισμός, τραχύς αισθησιασμός, ερωτικές σκηνές που εντυπωσιάζουν με την ευθύτητά τους και στη μέση μια σαγηνευτική και εκφραστικότατη ερμηνεία-δυναμίτης από τον Χάρις Ντίκινσον, τον ηθοποιό-αποκάλυψη της χρονιάς.

Σκηνοθεσία: Eliza Hittman
Σενάριο: Eliza Hittman
Φωτογραφία: Helene Louvart
Μουσική: Nick Leon
Μοντάζ: Scott Cummings, Joe Murphy
Ηθοποιοί: Harris Dickinson, Madeline Weinstein, Kate Hodge, Eric Potempa, Anton Selyaninov

ΗΠΑ | 2017 | Έγχρωμο | DCP | 98' | Αγγλικά

 




      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

      Διεθνές Διαγωνιστικό

      Διεθνές Διαγωνιστικό

      Άβα / Ava

      Άβα / Ava

      Τίποτε δεν είναι ικανό να χαλάσει το καλοκαίρι της 13χρονης Άβα, ούτε καν η είδηση πως πολύ σύντομα πρόκειται να χάσει την όρασή της. Γνήσιο τέκνο της Νουβέλ Βαγκ, το πιο μαγνητικό ντεμπούτο της Εβδομάδας Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών είναι ένας ευφορικός ύμνος πάνω στο οργασμικό ξύπνημα της εφηβείας και την πάντα άτσαλη μετάβαση προς την ενηλικίωση. Παρουσία της σκηνοθέτιδας

      Axolotl Overkill

      Axolotl Overkill

      Μετά τον θάνατο της μητέρας της, η δεκαεξάχρονη Μίφτι βυθίζεται σε ένα ηδονιστικό παραλήρημα με αλκοόλ, ναρκωτικά και ευκαιριακό σεξ. Το άδοξο τέλος της σχέσης της με την αρκετά μεγαλύτερη Άλις τη βρίσκει να αναζητά αγωνιωδώς εκδίκηση. Η Χελένε Χέγκεμαν υπογράφει ένα σέξι και οργισμένο σκηνοθετικό ντεμπούτο που εγκλωβίζει σε εικόνες τις εκρήξεις στο μυαλό και το σώμα μιας έφηβης, η οποία ζει κάθε της μέρα σα να είναι η τελευταία. Βραβείο Φωτογραφίας στο Φεστιβάλ του Σάντανς. Παρουσία της σκηνοθέτιδας

      Foxtrot

      Foxtrot

      Ο Μίκαελ και η Ντάφνα χάνουν τον κόσμο όταν τους ανακοινώνεται ο θάνατος του φαντάρου γιου τους. Εκείνο που δεν ξέρουν, όμως, είναι ότι πρόκειται να βιώσουν ένα αδιανόητο μπαράζ ανατροπών το οποίο συναγωνίζεται σε σουρεαλισμό μόνο τις στρατιωτικές εμπειρίες του παιδιού τους. Έχοντας κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι στη Βενετία μόλις με την πρώτη του ταινία, τον καταπληκτικό 'Λίβανο', ο Σάμουελ Μαόζ υπογράφει μια εξαίρετη σπουδή πάνω στα απροσδόκητα παιχνίδια του πεπρωμένου στις ζωές των ανθρώπων.

      Σπίτι για Απόψε / Mobile Homes

      Σπίτι για Απόψε / Mobile Homes

      Η πορεία της Άλι και του οκτάχρονου γιου της στο όνειρο για μια καλύτερη ζωή, σε ένα μέρος που μπορούν επιτέλους να αποκαλέσουν σπίτι, εκτροχιάζεται συνεχώς από λάθος αποφάσεις που τους πετούν στην ίδια σκληρή αφετηρία. Η εξαιρετική Ίμοτζεν Πουτς πρωταγωνιστεί σε ένα φιλμ ασυμβίβαστου κοινωνικού ρεαλισμού για τους σύγχρονους απόκληρους του αμερικανικού ονείρου, που έκανε αίσθηση στο Δεκαπενθήμερο του Φεστιβάλ Καννών. Παρουσία του σκηνοθέτη