Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

The Neon Demon

24/9/2016, 22:00, Odeon Όπερα 1

Τεχνικολόρ παροξυσμός, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα συνοδεύουν τη 16χρονη Τζέσι στο εφιαλτικό ταξίδι της στο Λος Αντζελες και τον σαρκοβόρα ανταγωνιστικό κόσμο της μόδας. Είναι η ομορφιά το παν; Ο Δανός δημιουργός του «Drive» απαντά ασφαλώς προβοκατόρικα, και το κάνει μέσα από ένα γνήσιο αισθητικό ντελίριο, ντυμένο στους υψηλής ραπτικής ήχους του Κλιφ Μαρτίνεζ και προορισμένο να συναντήσει φανατικούς οπαδούς.

TND0974

«Beauty is not everything, it’s the only thing», διατείνεται ο διακεκριμένος φωτογράφος μόδας του οποίου την εύνοια έχει κερδίσει η νεαρή Τζέσι, ένα 16χρονο επίδοξο μοντέλο που φτάνει στο Λος Αντζελες με όνειρα, μόνο και μόνο για να βρεθεί στα αρπακτικά νύχια του ανταγωνισμού και τον ανθρωποφάγο κόσμο του μόντελινγκ. Εκεί όπου ο σκηνοθέτης του «Drive» αναπαριστά, μέσα σε έναν τεχνικολόρ παροξυσμό από αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το εφιαλτικό αντίτιμο που έχει η ολοκληρωτική παράδοση στο ιδεώδες της ομορφιάς και στα θέλγητρα της διασημότητας.

Είναι η ομορφιά το παν; Ο μόνος δημιουργός μετά τον Λαρς φον Τρίερ που ερεθίζεται τόσο να ταράζει τα φεστιβαλικά νερά των Καννών με κάθε ευκαιρία απαντά ασφαλώς προβοκατόρικα, τολμώντας μάλιστα να προβοκάρει με περισσή αυτοπεποίθηση μέχρι και τις ίδιες τις προθέσεις της ταινίας του. Και το κάνει αυτό μέσα από ένα γνήσιο αισθητικό ντελίριο, ντυμένο στους υψηλής ραπτικής ήχους του μόνιμου συνεργάτη του, Κλιφ Μαρτίνεζ, και προορισμένο να αποκτήσει τόσο φανατικούς οπαδούς όσο και ορκισμένους εχθρούς. Ν. Σ.

Σκηνοθεσία: Nicolas Winding Refn
Σενάριο: Mary Laws, Nicolas Winding Refn, Polly Stenham
Φωτογραφία: Natasha Braier
Μουσική: Cliff Martinez
Μοντάζ: Matthew Newman
Ηθοποιοί: Elle Fanning, Karl Glusman, Jena Malone, Bella Heathcote, Abbey Lee, Christina Hendricks, Keanu Reeves

Γαλλία, Δανία, ΗΠΑ | 2016 | Εγχρωμο | DCP | 117' | Αγγλικά



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-11 21:08:08



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Μετά τα Μεσάνυχτα - After Hours

    Μετά τα Μεσάνυχτα - After Hours

    Blair Witch: Η Επιστροφή / Blair Witch

    Blair Witch: Η Επιστροφή / Blair Witch

    Το 1999 μια χειροποίητη ταινία τρόμου στοίχειωσε τη μεγάλη οθόνη, ξύπνησε τους εφιάλτες σου και έγινε ποπ φαινόμενο. Χρόνια μετά, η Μάγισσα του Blair επιστρέφει και προκαλεί μια άλλη παρέα να μπει στο δάσος. Αρχέγονος φόβος και μεταφυσική απειλή που σε 'στήνουν στον τοίχο'. Νόμιζες πως τα δες όλα. Ομως, ξεκόλλα!

    Ωμότητες / Grave

    Ωμότητες / Grave

    Κανιβαλισμός και χορτοφαγία δεν στρώνουν κοινό τραπέζι. Ή μήπως όχι; Το ξύπνημα της (ωμής) σάρκας μιας φοιτήτριας κτηνιατρικής γίνεται αφορμή για ένα κινηματογραφικό έδεσμα gore εικονογραφίας, σεξουαλικής έντασης και κωμικής επίγευσης που έβαψε με αίμα το φετινό Φεστιβάλ Καννών και 'γράπωσε' το βραβείο FIPRESCI. Ενα κινηματογραφικό ντεμπούτο που θα μείνει 'νωπό' στη μνήμη σας.

    Μη Σβήσεις το Φως / Lights Out

    Μη Σβήσεις το Φως / Lights Out

    Σβήνουν τα φώτα, κάτι τρομακτικό εμφανίζεται, κάπου στο βάθος. Ανάβουν και δεν το βλέπεις, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια ανάσα μακριά σου. Η νέα εγγυημένη ανατριχίλα φέρει τη σφραγίδα του σκηνοθέτη του 'Καλέσματος', Τζέιμς Γουάν, στη θέση του παραγωγού και μπορεί να σε διαβεβαιώσει για ένα και μόνο πράγμα: Οταν τα φώτα στην αίθουσα σβήσουν, δεν έχεις ιδέα για το τι μπορεί να βρίσκεται δίπλα σου.

    Πάρτι με... Λουκάνικα / Sausage Party

    Πάρτι με... Λουκάνικα / Sausage Party

    Τα φαγητά ανακαλύπτουν ότι τα... τρώμε, στο βέβηλο και ξεκαρδιστικό 'πάρτι' που μαγείρεψε το συγγραφικό δίδυμο πίσω από τα 'Superbad' και 'Το Τέλος του Κόσμου', Σεθ Ρόγκεν και Εβαν Γκόλντμπεργκ. Ενα κανιβαλικό 'Toy Story' με όρεξη για αυθάδεια, που σε καμία περίπτωση δεν θα σερβίρατε σε ανήλικο κοινό. Εχει κανείς τύψεις για το σημερινό φαγοπότι;

    Σέλεϊ / Shelley

    Σέλεϊ / Shelley

    Νεαρή Ρουμάνα οικονόμος δέχεται να γίνει παρένθετη μητέρα για ευκατάστατο ζευγάρι από τη Δανία που ζει σε απομονωμένο σπίτι στην άκρη του δάσους. Ομως σύντομα η εγκυμοσύνη της μετατρέπεται σε εφιάλτη, καθώς το έμβρυο μεγαλώνει με αφύσικη ταχύτητα. Ο,τι ξεκινά ως ένα μινιμαλιστικό δράμα μπεργκμανικών αποχρώσεων σταδιακά μετατρέπεται σε ένα νοσηρό θρίλερ όπου ο μύθος του 'Φρανκενστάιν' συναντά το 'Μωρό της Ρόζμαρι' και τον σωματικό τρόμο του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ.