Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
aiff

Η Πίστη

Στην τελευταία ταινία της μέχρι τώρα φιλμογραφίας του, ο σκηνοθέτης μάς χαρίζει μια σαρωτική ερωτική σάγκα, αλλά και μια ερμηνεία ζωής από την τότε σύντροφό του, Σοφί Μαρσό.

Αντλώντας έμπνευση από το κλασικό μυθιστόρημα της Μαντάμ Ντε Λα Φαγιέτ, «Η Πριγκίπισσα Ντε Κλεβ», ο Ζουλάφσκι μεταφέρει τη δράση από τον 16ο αιώνα στη σύγχρονη Γαλλία και δημιουργεί ακόμα μια εμβληματική ηρωίδα στο πρόσωπο της Κλέλια, μιας φημισμένης φωτογράφου η οποία αναγκάζεται να εργαστεί σε μια σκανδαλοθηρική εφημερίδα. Εκεί θα γνωρίσει και θα διχαστεί ανάμεσα σε δύο άνδρες, έναν μεγαλύτερό της εκδότη και έναν νεαρό παπαράτσι.

Η μόνιμη προβληματική του Ζουλάφσκι πάνω στην καταδυναστευτική επίδραση του ανθρώπινου πάθους παίρνει εδώ την πιο συγκρατημένη εκδοχή της, χωρίς να υπολείπεται, ωστόσο, σε συναισθηματική απόγνωση, καθώς φέρνει αντιμέτωπη την ηρωίδα του με βασανιστικά ηθικά διλήμματα, συνεχείς προδοσίες και την αδυσώπητη σκληρότητα του κόσμου γύρω της, είτε πρόκειται για την απατηλή λάμψη των παρισινών σαλονιών είτε για τα σκοτάδια του υποκόσμου, του εμπορίου οργάνων και των παράνομων κυνομαχιών.

Στην τελευταία ταινία της μέχρι τώρα φιλμογραφίας του, ο σκηνοθέτης μάς χαρίζει μια σαρωτική ερωτική σάγκα, αλλά και μια ερμηνεία ζωής από την τότε σύντροφό του, Σοφί Μαρσό. Θ.Π.


la fidélité / η πίστη - trailer by NyxtesPremieras

Πρωτότυπος τίτλος / Original title
La Fidélité

Σκηνοθεσία / Director
Andrzej Zulawski

Σενάριο / Screenwriter
Andrzej Zulawski

Φωτογραφία / DoP
Patrick Blossier

Μουσική / Music
Andrzej Korzynski

Μοντάζ / Editor
Marie-Sophie Dubus

Ηθοποιοί / Principal Cast
Sophie Marceau, Pascal Greggory
Guillaume Canet, Michel Subor Magali Noël, Marc François

Γαλλία, Πορτογαλία / France, Portugal
2000
Εγχρωμο / Color
35mmv 165'
Γαλλικά / French



    Hμερομηνία δημοσίευσης: 2014-09-10 12:30:00



    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Αντρέι Ζουλάφσκι: In Extremis

    Αντρέι Ζουλάφσκι: In Extremis

    Το Τρίτο Μέρος της Νύχτας

    Το Τρίτο Μέρος της Νύχτας

    Ένας άνδρας γίνεται μάρτυρας της δολοφονίας της συζύγου και του γιου του από Γερμανούς στρατιώτες και διαφεύγει την τελευταία στιγμή. Οταν θα προσπαθήσει να εμπλακεί στην Αντίσταση, θα βρεθεί ξανά κυνηγημένος και θα αναζητήσει καταφύγιο στο σπίτι μιας εγκύου που μοιάζει εκπληκτικά στη νεκρή γυναίκα του.

    Ο Διάβολος

    Ο Διάβολος

    Στη δεύτερη μόλις ταινία του, ο Ζουλάφσκι καταργεί ξανά τα όρια μεταξύ ακόμα και των πιο ασύμβατων κινηματογραφικών ειδών, παντρεύοντας βλάσφημα το ιστορικό δράμα με την ταινία φρίκης για να δημιουργήσει μια μεγαλειώδη γκραν γκινιόλ όπερα, ένα υπερθέαμα χορογραφημένης βίας και πολιτικής αλληγορίας που σαρδόνια διαπότιζε τον διαμελισμό της Πολωνίας του 18ου αιώνα με απόηχους από τις αναταραχές του Μάη του ’68.

    Σημασία Έχει ν'Αγαπάς

    Σημασία Έχει ν'Αγαπάς

    Μια από τις πιο επώδυνα ρομαντικές ταινίες των ’70s, με ένα σπαρακτικό σάουντρακ του Ζορζ Ντελρί και τη Ρόμι Σνάιντερ στην πιο συγκλονιστική ερμηνεία της καριέρας της.

    Μια Γυναίκα Δαιμονισμένη

    Μια Γυναίκα Δαιμονισμένη

    Λογοκριμένο σε πολλές χώρες, το φιλμ μετατράπηκε σταδιακά σε μια από τις πιο διαβόητες cult ταινίες της δεκαετίας του ’80, ενώ η σαγηνευτική Ατζανί παραδίδει μια από τις καλύτερες και πιο θαρραλέες γυναικείες ερμηνείες όλων των εποχών, που δικαίως βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Καννών και στα Σεζάρ.

    Στον Ασημένιο Πλανήτη

    Στον Ασημένιο Πλανήτη

    Βασισμένος στην «Τριλογία του Φεγγαριού» του συγγραφέα θείου του, Γέρζι Ζουλάφσκι, ο Αντρέι Ζουλάφσκι θα ξεκινήσει το 1976 τη δημιουργία ενός λαβυρινθώδους αλληγορικού έπους που ταλαντεύεται ευρηματικά ανάμεσα στη φιλοσοφική επιστημονική φαντασία του Αντρέι Ταρκόφσκι και στη σουρεαλιστική εικονογραφία του Αλεχάντρο Γιοντορόφσκι.